quarta-feira, 5 de dezembro de 2012

forest shadows

















Esta lã foi tão inspiradora e agradável de trabalhar que não tinha vontade de parar de tricotar.
Assim, este cachecol ou xaile rapidamente ganhou forma.
As cores fazem-me lembras a floresta e natureza, daí o nome "sombras de floresta".
Gostei tanto que estava com vontade de ficar com ele para mim, mas ofereci de presente de aniversário à minha irmã "B".
Espero que ela goste.


- - -



This wool was so inspiring and pleasant to work I did not want to stop knitting.
So, this scarf or shawl quickly took shape.
These colors remind me of the forest and nature, this is why I call it "forest shadows."
I liked so much that I was willing to stay it for me, but I offered it as birthday present to my sister "B".
I hope she likes it.


Comentários
3 Comentários

3 comentários:

  1. Marlene,

    Belo trabalho! As cores são maravilhosas! Delicado e chic!
    Abraços de São Paulo - Brasil

    http://desdeotempodavovo.blogspot.com.br/

    ResponderEliminar
  2. Ooooh what lovely colours! Looks beautiful with the plain stitch.
    (Did you know that in South Africa we have a province named "Natal"? Apparantly the old Portuguese seafarers first saw the land at the east coast of South Africa on Christmas Day, around 400 yrs ago :-)

    ResponderEliminar

Obrigada pelo seu comentário!
Thanks for your comment!!